Butiksrengøring i Aarhus

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aarhus

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Støvsugning og gulvvask

Alle størrelser og typer butikker

Rengøring af inventar, hylder mm.

Vask af vinduer, facader og skilte

Tilpasset rengøringsaftale

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+330.000 rengøringer

Tryg forsikring på alle rengøringer

Stærke priser

Alle typer rengøring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag booking

Find rengøring på få minutter

Få mere tid i hverdagen og find den perfekte helper i dag!

1

Opret en booking

2

Vi finder en helper til dig

3

Slap af og få gjort rent

opgaver platform services

Ekstremt godt koncept

Fantastisk koncept, god til studerende - Ida

opgaver platform services

Elsker tjenesten

Elsker tjenesten, foreslår redesign - Martin

opgaver platform services

Fantastisk arbejde

Godt arbejde, tilpasset en pensionist - Preben

opgaver platform services

Jennifer er dygtig

Effektiv og dejlig person - Britta

opgaver platform services

Fuldt tilfreds

Tilfreds med kontakten og hjælpen - Kitty

opgaver platform services

Perfekt hver gang

Perfekt rengøring, åben forbedringer - Marlene

opgaver platform services

Enkelt og trygt

Happy helper, stort udvalg - Susanne

opgaver platform services

Fantastisk arbejde

Meget tilfreds med Theas hjælp - Henning

opgaver platform services

Tak til Romina

Super fin 3-timers rengøring - Puk

opgaver platform services

Yderst tilfreds

Meget tilfreds med HappyHelper - Hanne

Fordele ved at bestille rengøring

Få mere tid til det du elsker

Få mere tid til det du elsker og lad en HappyHelper hjælpe dig med rengøringen.

Få et rent og sundt hjem

Få et rent og sundt hjem med professionel rengøring. Lad en HappyHelper hjælpe dig med rengøringen.

Mindre stress

Reducer stress i hverdagen ved at få hjælp til rengøringen. Lad en HappyHelper hjælpe dig med rengøringen.

kvinde med telefon

Hvad tilbyder rengøringsassistenter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge HappyHelper?

Professionelle og kvalificerede helpers

Professionelle Helpers med øje for detalje og stærke rengøringsevner.

Skræddersyet service

HappyHelper tilbyder en skræddersyet rengøringsoplevelse, m. fokus på at have den samme rengøringsassistent, understøttet af en mobilapp og en brugervenlig platform.

Føl dig sikker m. forsikring og mere...

Forsikring på alle rengøringer, bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og dygtig timers support. Læs mere om forsikring her.

Relevante rengøringsassistent spørgsmål

  • Vi kan hjælpe dig med professionel butiksrengøring uani de fleste steder i Danmark. Vi har helpere klar til at hjælpe dig i byer som København, Aarhus, Odense, Aalborg, Esbjerg, Roskilde, Næstved, Horsens, Randers og andre større og mindre byer i Danmark. Du kan booke en helper enten fra dit lokalområde, eller du kan finde en, der kan tage til dig og hjælpe med rengøringen. 

  • For at booke butiksrengøring hos Happy Helper skal du følge tre simple trin:

    1. Opret din booking på vores platform: Opret din rengøringsopgave enten online eller via vores app. Vælg det sted i landet, hvor du skal have gjort rent, hvor mange m2 der skal gøres rent, hvor tit rengøringen af butikken skal finde sted, samt andre præferencer, du måtte have. Vores nemme og hurtige bookingprocess gør det let at arrangere alt fra fast rengøring på abonnement til engangsopgaver i butikker.
    2. Vi finder rengøringshjælp til dig: Når din booking er oprettet, går vi straks i gang med at finde den bedste helper nær dig, som kan hjælpe med at opfylde dine behov.
    3. Modtag din helper: Efter at vi har matchet dig med en kvalificeret helper, skal du blot aftale, hvordan de får adgang til din butik.
  • Når du booker rengøring af butik på vores platform, skal du tilføje et betalingsmiddel under bookingprocessen. Du kan vælge mellem forskellige sikre online betalingsmetoder - herunder Dankort eller MobilePay.

  • Du betaler først efter endt rengøring, og når din helper har checket ud fra opgaven. Vi kræver ingen betaling på forskud eller depositum. Betalingen trækkes automatisk fra det betalingsmiddel, du har registreret ved bookingen.

  • Alle vores helpere gennemgår en omfattende screening og godkendelsesproces, inklusive interview og baggrundstjek, før de får adgang til platformen. Derudover starter alle som 'nye helpere', og du kan vælge mellem dem eller de bedst bedømte helpere med mere erfaring og pålidelighed, baseret på deres profiler og bedømmelser fra tidligere opgaver.

  • Ja, hvis du finder en helper, der passer godt til din butik og dine behov, så kan du sagtens bruge samme helper til gentagne bookinger. Så er rengøringen i trygge hænder hos en, der kender din butik og dine præferencer.

  • Ja, profiler på vores platform har både anmeldelser og 'udførselsrate', så du nemt kan danne dig et overblik over, hvor mødestærk og dygtig en helper er. På den måde kan du finde den helper, der passer bedst til dine behov, og som vil være perfekt til dig og din butik.

  • Med Happy Helper er både du og helperen forsikret, hvis der sker noget uforudset under rengøringen af butikken. Du kan læse mere om, hvad forsikringen præcist dækker, hvad den ikke dækker og erstatningsvilkår ved at besøge Happy Helpers forsikringsside. Pro-helpere, som er tilknyttet et rengøringsfirma, er dækket gennem firmaet og ikke ved Happy Helper.

  • Du kan få hjælp til butiksrengøring, når det passer dig. Det gælder både tidlig morgen, aftener og weekender, hver dag, ugentligt, månedligt, enkeltbookinger eller akutbookinger. Så længe en helper er tilgængelig, kan du få udført butiksrengøring.

  • Ja, du kan sagtens bestille fast rengøring af en butik hos Happy Helper. Vi tilbyder regelmæssig rengøring med fleksible muligheder, herunder ugentligt, hver anden uge eller månedligt, alt efter dine behov og præferencer. 

  • Ja, du kan sagtens ændre tidspunktet for din butiksrengøring. Se her, hvordan du selv ændrer eller aflyser en booking. Gør det i god tid af respekt for din helper. For at ændre tidspunktet for rengøringen kan du også nemt kontakte vores kundeservice og oplyse den nye ønskede dag og tid.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en rengøringsassistent med HappyHelper?

Find og book den perfekte butiksrengøring til dine behov.

  • Få tilbud fra vores helpere hurtigt og nemt: Sammenlign nemt og hurtigt priser på rengøring. Vælg den bedste løsning til dine behov og budget. Få tryg rengøring med godkendte og anerkendte helpere, der vælges ud fra gode anmeldelser og pålidelige ydelser. 
  • Få en tilpasset rengøringsaftale til dine behov: Vi finder den perfekte løsning til dine personlige behov og ønsker, så du får den optimale rengøringsoplevelse og kan slappe af i en lækker og ren butik. 
  • Spar penge uden at gå på kompromis med kvaliteten: Få konkurrencedygtige priser fra flere af vores helpere. Få den bedste service til den bedste pris, så dine behov og ønsker bliver dækket. 
  • Få forsikret rengøring: Vores forsikrede services sikrer en tryg rengøring. Du er altid dækket, hvis der opstår uforudsete problemer. Hvis du booker en pro-helper, så er denne dækket gennem det tilknyttede rengøringsfirma og derfor ikke en del af vores forsikringsaftale.  
  • Nem og sikker betaling: Betal nemt og sikkert via vores platform. Ingen bekymringer, vi klarer det for dig.
  • Bæredygtig rengøring = ren samvittighed: Vi anbefaler brug af miljøvenlige produkter og metoder, så vi værner om miljøet, mens du får en ren butik.
Book med kort varsel

Book med kort varsel

Få professionel rengøringshjælp, selv når du har brug for det med kort varsel.

Rengøring uden binding

Rengøring uden binding

Nyd fleksibiliteten ved rengøring uden at binde dig til lange kontrakter.

Verificerede profiler

Verificerede profiler

Book med ro i sindet - alle vores helpers er grundigt verificerede.

Styr alt fra din telefon

Styr alt fra din telefon

Håndter alle dine rengøringsbehov nemt og bekvemt direkte fra din telefon.